Opinie o Nas
Wykorzystujemy pliki cookies.    Polityka Cookies    AKCEPTUJĘ
Książek w koszyku: (0)
Wartość zamówienia: 0,00 zł
Przejdź do koszyka
kontakt telefoniczny -
792 684 177
e-mail – ksiegarnia@oczytani.pl
Katalog » Biznes ,ekonomia, zarządzanie i finanse

Albumy (6)
Audiobook (28)
DEFEKTY (0)
DEFEKTY 2 (46)
- Audiobook (3)
- Hobby (5)
- Komiksy (0)
- Puzzle (0)
- Zabawki (0)
Edukacja (0)
Encyklopedie i leksykony (0)
Hobby (9)
Komiks (3)
Kulinaria (29)
- Dla starszych i nauczycieli (0)
- Edukacja (0)

Marketing wartości
29.99 zł
12,95 zł


Katalog produktów
Sortuj według:
Strona: [1] / 1
 
Lean Banking. Zastosowanie Six Sigma w świecie finansowym
Wydawnictwo: Wydawnictwo M

Dostępność: realizacja do 2 dni roboczych + dostawa
Tania książka
44,90 zł
4,95 zł

Pierwsze książki, jakie powstały na temat Six Sigma, sprawiały wrażenie łączenia wielu tematów, które wydawały się zupełnie ze sobą niezwiązane, co powodowało, że firmy wdrażały metodę niejako na siłę. Z upływem czasu i dzięki coraz szerszemu zastosowaniu jedna rzecz stała się jasna: istotne jest to, aby ludzie i organizacje, w których pracują, byli ważniejsi niż jakakolwiek stosowana metoda. Sama metoda
 
Golden Matrix. Jak nawiązać efektywny kontakt z Twoim Klientem
Wydawnictwo: Oficynka

Dostępność: realizacja do 2 dni roboczych + dostawa
Tania książka
25,00 zł
7,45 zł

Golden matrix to książka ukazująca, w jaki sposób uzyskać maksimum efektywności w kontakcie z Klientem, jak zredukować do minimum niepotrzebne wysiłki i skupić się na tym, co najbardziej istotne w danej odmianie biznesowej relacji. „Na własny użytek nazwaliśmy to podejście strategią kota, gdyż wytrawny akwizytor, sprzedawca, negocjator, budowniczy
 
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu
Wydawnictwo: Helion

Dostępność: realizacja do 2 dni roboczych + dostawa
Tania książka
54,90 zł
17,95 zł

Masz genialny pomysł na rozwój swojej firmy? Stworzyłeś doskonały w każdym calu model biznesowy? Posiadasz perfekcyjną koncepcję działań? To świetnie. A teraz przestań traktować te plany jak własne dziecko. Pozwól im zmieniać się w zgodzie z błyskawicznie ewoluującą sytuacją rynkową. Dzięki temu przestaniesz myśleć wąskotorowo i realizować niewolniczo kolejne
 
Marketing wartości
Wydawnictwo: Felberg

Dostępność: realizacja do 2 dni roboczych + dostawa
Tania książka
29,99 zł
12,95 zł

Autor nie neguje dotychczasowego dorobku marketingu, ale dowodzi konieczności nowego spojrzenia na jego cel. Przekonuje, że wszelkie marketingowe przedsięwzięcia należy oceniać w kontekście tworzenia wartości dla inwestorów. Tradycyjnie formułowane cele marketingu, jak wzrost świadomości i lojalności konsumentów, udziały w rynku i inne, nie znajdują klarownego przełożenia na wyniki finansowe.
Strona: [1] / 1
iii




'


'

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



© OCZYTANI.pl Tania książka . Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Oprogramowanie KQS.store