Książek w koszyku: (0)
Wartość zamówienia: 0,00 zł
Zobacz koszyk | Złóż zamówienie
kontakt telefoniczny -
792 684 177
e-mail – ksiegarnia@oczytani.pl
Katalog » Biznes ,ekonomia, zarządzanie i finanse

Albumy (15)
DEFEKTY (17)
- Audiobook (0)
- Hobby (3)
- Komiksy (0)
- Puzzle (2)
- Zabawki (4)
Hobby (10)
Komiks (20)
Kulinaria (15)
- angielski (1)
- francuski (0)
- hiszpański (0)
- inne (0)
- niemiecki (1)
- rosyjski (1)
- włoski (0)
- Albumy, atlasy, pozostałe (0)
- Psy i koty (6)
- Ptaki (2)
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości


Lobbing i jego sekrety
Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)

Stan: Dostępny (2)


Wydawnictwo: Felberg

Autor
Ilość stron
300
Okładka
Twarda
Format
15 x 21 cm
Rok wydania
2005

ISBN : 9788388667374

Waga : 0.53 kg


Cena rynkowa 58,00
tania książka 7,95 zł


TANIEJ O -86%

Ilość
Profesor Michel Clamen przedstawia lobbing jako grę toczącą się pomiędzy decydentami (administracja publiczna, instytucje europejskie) a różnorodnymi grupami (zawodowymi, społecznymi, gospodarczymi), które działają samodzielnie bądź wynajmują do tego celu lobbystów. Stawką w tym pojedynku jest decyzja: jej ostateczny kształt, uwzględniający, bądź nie, propozycje grup czy lobbystów. Metafora gry pozwala na podkreślenie faktu, że w lobbingu obowiązują reguły i zasady, których przestrzeganie wpływa na wiarygodność, a nawet może często zadecydować o skuteczności i ostatecznej wygranej aktorów.
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Zielone łąki, owieczki, monumentalne klify i sympatyczni mieszkańcy sączący piwo w tradycyjnych pubach stanowią niewątpliwie niepowtarzalny urok Irlandii, ale to możliwości pracy i zapotrzebowanie na pracowników we wszystkich niemal sektorach gospodarki..
Peter Doyle
Autor nie neguje dotychczasowego dorobku marketingu, ale dowodzi konieczności nowego spojrzenia na jego cel. Przekonuje, że wszelkie marketingowe przedsięwzięcia należy oceniać w kontekście tworzenia wartości dla inwestorów. Tradycyjnie formułowane cele marketingu, jak wzrost świadomości i lojalności konsumentów, udziały w rynku i inne, nie znajdują klarownego przełożenia na wyniki finansowe.

Lobbing i jego sekrety - Tania książka
Masz pytania ?
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

iii

Opinie sklepu Oczytani.pl



Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



© OCZYTANI.pl Tania książka . Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Oprogramowanie KQS.store