Książek w koszyku: (0)
Wartość zamówienia: 0,00 zł
Zobacz koszyk | Złóż zamówienie
kontakt telefoniczny -
792 684 177
e-mail – ksiegarnia@oczytani.pl
Katalog » Biznes ,ekonomia, zarządzanie i finanse
Możesz złożyć zamówienie bez rejestracji - Logowanie | Rejestracja

- Planszowe (21)
- Puzzle (4)
- Zabawki (3)
Albumy (18)
Historia (34)
Hobby (12)
Komiks (5)
Kulinaria (30)
- angielski (2)
- francuski (0)
- inne (0)
- niemiecki (1)
- rosyjski (1)
- włoski (0)
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości


Różne odmiany jakości
Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)

Dostępna Ilość w magazynie: 9 szt.


Wydawnictwo: Placet
Autor
ISBN
978-83 374881753
Liczba stron
488
Oprawa
Miękka
Format
163x238 mm
Rok wydania
2013

Waga : 0.758 kg sprawdź koszt wysyłki


Cena rynkowa 59,00
tania książka 10,95 zł


Ilość
Najbardziej ogólnie JAKOŚĆ – to stopień spełniania stawianych wymagań. Mamy z nią do czynienia wszędzie wokół. Jakość życia, produktu, usługi – musimy jakoś ją wyrazić, ocenić by móc dążyć do jej poprawy W tej monografii rozpatruje się szczegółowo pięć podstawowych kamieni milowych rozwoju wiedzy o jakości, którymi są: 1. KWALITOLOGIA – system porządkowania informacji o jakości 2. WARTOŚCIOWANIE – ilościowe wyrażanie poziomów jakości 3. INŻYNIERIA JAKOŚCI – metodologia obliczania jakości optymalnej 4. JAKOŚĆ ŻYCIA – jej odmiany i propozycje poprawy 5. PRZEMIANY JAKOŚCIOWE – w naszych organizmach i otaczającej przyrodzie Razem poznanie tych 5. obszarów pozwala i stwarza możliwości dążenia do ciągłej poprawy jakości, a to powinni mieć na uwadze specjaliści wszelkich zawodów stykających się na co dzień z zagadnieniami jakości oraz działacze społeczni i polityczni zaangażowani we wzmocnienie gospodarki i poprawę bytu społeczeństwa.
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Ian Wilmut
Wilmut i Campbell - przy pomocy doświadczonego popularyzatora nauki Colina Tudge`a rozprawiają się z narosłymi wokół klonowania mitami i zastanawiają się nad konsekwencjami etycznymi swojej pracy. Przedstawiają korzyści, które może przynieść upowszechnienie ich rewolucyjnej technologii....
Marek Datko
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca edukacja konsumenta powodują, że zmniejsza się jego lojalność wobec marki czy firmy.
Dariusz Sobotkiewicz, Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat

Różne odmiany jakości - Tania książka
Masz pytania ?
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator


Opinie sklepu Oczytani.pl



Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Książki w sieci

blogi o książkach
Tu jesteśmy



© OCZYTANI.pl Tania książka . Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Oprogramowanie KQS.store