Książek w koszyku: (0)
Wartość zamówienia: 0,00 zł
Zobacz koszyk | Złóż zamówienie
kontakt telefoniczny -
792 684 177
e-mail – ksiegarnia@oczytani.pl
Katalog » Biznes ,ekonomia, zarządzanie i finanse

Albumy (13)
DEFEKTY (11)
- Audiobook (0)
- Hobby (3)
- Kolorowanki (0)
- Komiksy (0)
- Puzzle (2)
- Zabawki (4)
Hobby (8)
Komiks (20)
Kulinaria (10)
- angielski (1)
- francuski (0)
- hiszpański (0)
- inne (0)
- niemiecki (1)
- rosyjski (1)
- włoski (0)
- Akwarystyka (0)
- Albumy, atlasy, pozostałe (0)
- Psy i koty (3)
- Ptaki (1)
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości


Kultura pracy menedżera
Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)

Stan: Dostępny (6)

Wydawnictwo: Placet
Autor
Ilość stron
296
Okładka
Miękka
Format
163x238 mm
Rok wydania
2010

ISBN : 978-83-7488-155-5

Waga : 0.50 kg


Cena rynkowa 56,00
tania książka 9,95 zł


Taniej o -82%

Ilość
Omawiając zagadnienia związane z tworzeniem kultury pracy, w tym kultury pracy menedżera, odnosimy się do procesu pracy i środowiska pracy. Tych kultur nie da się opisać jednym zdaniem. Odzwierciedlają one bowiem merytoryczne treści pracy, zachowania uczestników procesu pracy i ich oceny wraz ze skutkami z punktu widzenia systemu. Ta wielowątkowość i złożoność (wzajemność powiązań i oddziaływań) jest dominującą właściwością i wraz z potężnym ładunkiem potencjałem siły społecznej jest wszechobecna z mocą oddziaływania na zjawiska i zachowania w każdej organizacji społecznej. Znaczenie kultury pracy wynika z tego, że wyznacza standardy zachowań społecznych na wyższym poziomie w strukturze akceptowanych. Zawiera ona treści ukształtowane tradycją (czasem przeszłym), aktualną dynamiką życia zawodowego i społecznego (teraźniejszości) oraz oczekiwaniami wynikającymi z przeszłości i teraźniejszości. Myśl przewodnia tej książki jest następująca: kultura pracy, w tym szczególnie menedżera zapewnia stabilność pracy przez umożliwienie uczestnikom procesu pracy zaspokojenia potrzeb stosownie do ich struktur wartości. Przekłada to się bezpośrednio na efektywność, zysk. Wiedza zawarta w tej książce przydatna jest dla teoretyków i praktyków. Można bowiem zapoznać się z uwarunkowaniami tworzenia kultury pracy menedżera wynikającymi z dorobku różnych nauk, jak i praktyką diagnozowania, określania kultury pracy. Pracownicy naukowi i studenci otrzymają materiał do przemyśleń i ustaleń kierunków dalszych badań. Praktycy, tj. osoby na stanowiskach kierowniczych, niezależnie od szczebla zarządzania/kierowania mają do dyspozycji narzędzie pozwalające określić zagrożenia w ich pracy i recepty jak im zapobiegać. Podwładni, pracobiorcy rozszerzyć mogą swoją wiedzę o wartości współpracy, funkcję jaką wykonują w realizacji celów zakładu pracy.
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Clive Cussler
Nowy światowy bestseller Wielkiego Mistrza Przygody z cyklu Isaac Bell Isaac Bell w wyścigu o epokowy wynalazek, który może zadecydować o losach nadciągającej wojny Rok 1910. Luksusowy transatlantyk „Mauretania” płynie do Nowego Jorku. Na pokładzie są dwaj niemieccy naukowcy, autorzy epokowego wynalazku. Isaac Bell, najlepszy śledczy agencji detektywistycznej Van Dorna, udaremnia próbę porwania uczonych, lecz wkrótce jeden z nich zostaje zamordowany. Kim jest morderca? Czym jest ten wynalazek?
Katherine Pancol
Stella pracuje na złomowisku. Radzi sobie, jak może, choć jej ukochany to nielegalny imigrant poszukiwany przez policję. Samotnie wychowuje syna, a wobec jej matki Léonie mąż stosuje przemoc fizyczną. Dobroduszna Joséphine próbuje pogodzić rolę matki nastoletniej córki ze swoją prawdziwą miłością... Bohaterowie kochają, cierpią, zmagają się z przeciwnościami losu i realizują marzenia w Paryżu, Londynie, Nowym Jorku i w małym Saint-Chaland. Katherine Pancol zwraca uwagę na trudny temat, jakim
Romuald Kolman
Najbardziej ogólnie JAKOŚĆ – to stopień spełniania stawianych wymagań. Mamy z nią do czynienia wszędzie wokół. Jakość życia, produktu, usługi – musimy jakoś ją wyrazić, ocenić by móc dążyć do jej poprawy W tej monografii rozpatruje się szczegółowo pięć podstawowych kamieni milowych rozwoju wiedzy o jakości, którymi są: 1. KWALITOLOGIA – system porządkowania informacji o jakości 2. WARTOŚCIOWANIE – ilościowe wyrażanie poziomów jakości 3. INŻYNIERIA JAKOŚCI – metodologia obliczania jakości...

Kultura pracy menedżera - Tania książka
Masz pytania ?
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

iii

Opinie sklepu Oczytani.pl



Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



© OCZYTANI.pl Tania książka . Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Oprogramowanie KQS.store