Książek w koszyku: (0)
Wartość zamówienia: 0,00 zł
Zobacz koszyk | Złóż zamówienie
kontakt telefoniczny -
792 684 177
e-mail – ksiegarnia@oczytani.pl
Katalog » Biznes ,ekonomia, zarządzanie i finanse

Albumy (12)
DEFEKTY (3)
- Audiobook (0)
- Hobby (2)
- Kolorowanki (0)
- Komiksy (0)
- Puzzle (1)
- Zabawki (1)
Hobby (6)
Komiks (3)
- Akwarystyka (0)
- Albumy, atlasy, pozostałe (0)
- Psy i koty (1)
- Ptaki (1)
- Dla starszych i nauczycieli (0)
- Edukacja (2)
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości


Marketing. Teoria, przykłady
Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)

Stan: Dostępny (2)

Wydawnictwo: Placet
Autor
Ilość stron
392
Okładka
Miękka
Format
165x238 mm
Rok wydania
2010

ISBN : 83-7488-162-3

Waga : 0.67 kg


Cena rynkowa 57,75
tania książka 9,95 zł


Taniej o -83%

Ilość
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Pete Johnson
Nominacja do The Roald Dahl Funny Prize 2013 – nagrody przyznawanej najzabawniejszej książce dla młodych czytelników. Pete Johnson to autor jednych z najchętniej czytanych przez dzieciaki książek. Rodzice dwunastoletniego Louisa postanawiają być „fajni” i proszą go o rady. Z początku Louis nie bardzo się tym przejmuje. Właściwie to nawet zabawnie jest patrzeć, jak przybijają piątkę czy mówią „spoko”. Ale kiedy tata pojawia się przed nową szkołą Louisa ubrany jak raper, to już jest obciach… Wkrót
Ari Handel, Darren Aronofsky, Niko Henrichon
Z nieba spadają ciężkie krople deszczu, a ziemię barwi ludzka krew. Postawione na skraju przetrwania człowieczeństwo pokazuje swoją prawdziwą naturę. „Noe” Aronofskiego to orzeźwiająco świeża interpretacja biblijnego mitu.
Dynamiczna, żywiołowa, prowokująca wyobraźnię! To coś więcej niż rysunki do wypełnienia kolorami. To prawdziwe wyzwanie. Zaskakująca surrealistyczna książka do kolorowania twórcy bestsellerowej Inwazji bazgrołów Tu tajemniczy Zifflin idzie dalej i pozwala współtworzyć unikalne wizje i przeżyć jedyne w swoim rodzaju doświadczenie artystyczne z kolorowaniem! Przedziwne rysunki Jaakko Hinkkanena to piękno i zagadka! Niezwykłe formy i artystyczna ekspresja.

Marketing. Teoria, przykłady - Tania książka
Masz pytania ?
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

iii

Opinie sklepu Oczytani.pl





'
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



© OCZYTANI.pl Tania książka . Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Oprogramowanie KQS.store