Książek w koszyku: (0)
Wartość zamówienia: 0,00 zł
Zobacz koszyk | Złóż zamówienie
kontakt telefoniczny -
792 684 177
e-mail – ksiegarnia@oczytani.pl
Katalog » Biznes ,ekonomia, zarządzanie i finanse
Możesz złożyć zamówienie bez rejestracji - Logowanie | Rejestracja

- Planszowe (21)
- Puzzle (4)
- Zabawki (3)
Albumy (18)
Historia (34)
Hobby (12)
Komiks (5)
Kulinaria (30)
- angielski (2)
- francuski (0)
- inne (0)
- niemiecki (1)
- rosyjski (1)
- włoski (0)
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości


Marketing. Teoria, przykłady
Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)

Dostępna Ilość w magazynie: 7 szt.


Wydawnictwo: Placet
Autor
ISBN
83-7488-162-3
Liczba stron
392
Oprawa
Miękka
Format
165x238 mm
Rok wydania
2010

Waga : 0.674 kg sprawdź koszt wysyłki


Cena rynkowa 57,75
tania książka 9,95 zł


Ilość
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Dowiedz się :- Jak woda kształtuje powierzchnię Ziemi- Jak możemy oszczędzać wodę w codziennym życiu- Gdzie znajduje się najbardziej deszczowe miejsce na Ziemi- W jaki sposób globalne ocieplenie zmieni oceany świata.Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w t
Szukasz właściwej róży do swojego ogrodu? Z naszym poradnikiem znajdziesz ją bez problemu! Jasnoróżowa czy morelowa, na rabatę czy jako dekoracyjna roślina pnąca. Dzięki jedynej w swoim rodzaju prezentacji w tabelach ze zdjęciami znajdziesz najlepszą dla siebie odmianę. Przemień swój ogród w różany raj i dobierz idealne rośliny towarzyszące królowej wszystkich kwiatów.
Lea Michele
Kolorowa, bogato ilustrowana książka, w której supergwiazda serialu Glee dzieli się z czytelniczkami swoimi doświadczeniami i wskazówkami dotyczącymi stylu życia. Lea Michele radzi nie tylko, jak pielęgnować urodę, jak odnaleźć się w świecie mody, ale i jak osiągnąć i zachować wewnętrzną siłę. Opowiadając o własnych przeżyciach, uczy, jak stawiać czoła wyzwaniom i przezwyciężać życiowe trudności, aby osiągnąć sukces i żyć pełnią życia. Dzięki temu książka jest po trochu pamiętnikiem, poradnikiem i przewodnikiem. Zawiera niepublikowane wcześniej fotografie i opowieści z życia gwiazdy.
Michael Cardone Jr.
Jak zbudować miejsce pracy w zgodzie z wiarą i zasadami? Autor, właściciel potężnej firmy rodzinnej, zatrudniającej ponad 5 tys. pracowników na całym świecie, dzieli się swoim doświadczeniem, jak w biznesie osiągnąć sukces w wymiarze finansowym, społecznym i duchowym.
Federico Moccia
Niki i jej przyjaciółki są w ostatniej klasie liceum. Mimo zbliżającej się matury nie ma dnia, żeby nie zrobiły czegoś szalonego. Pokazy mody, imprezy, rave i wszelkie możliwe atrakcje, także poza Rzymem. Alex to prawie trzydziestosiedmioletni „chłopak”. Niedawno i bez żadnego konkretnego powodu rozstał się ze swoją wieloletnią narzeczoną. Alex pracuje w agencji reklamowej i zajmuje odpowiedzialne stanowisko w firmie.

Marketing. Teoria, przykłady - Tania książka
Masz pytania ?
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator


Opinie sklepu Oczytani.pl



Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Książki w sieci

blogi o książkach
Tu jesteśmy



© OCZYTANI.pl Tania książka . Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Oprogramowanie KQS.store