Książek w koszyku: (0)
Wartość zamówienia: 0,00 zł
Zobacz koszyk | Złóż zamówienie
kontakt telefoniczny -
792 684 177
e-mail – ksiegarnia@oczytani.pl
Katalog » Biznes ,ekonomia, zarządzanie i finanse

Albumy (13)
DEFEKTY (11)
- Audiobook (0)
- Hobby (3)
- Kolorowanki (0)
- Komiksy (0)
- Puzzle (2)
- Zabawki (4)
Hobby (8)
Komiks (20)
Kulinaria (11)
- angielski (1)
- francuski (0)
- hiszpański (0)
- inne (0)
- niemiecki (1)
- rosyjski (1)
- włoski (0)
- Akwarystyka (0)
- Albumy, atlasy, pozostałe (0)
- Psy i koty (3)
- Ptaki (1)
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości


Marketing. Teoria, przykłady
Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)

Stan: Dostępny (6)

Wydawnictwo: Placet
Autor
Ilość stron
392
Okładka
Miękka
Format
165x238 mm
Rok wydania
2010

ISBN : 83-7488-162-3

Waga : 0.67 kg


Cena rynkowa 57,75
tania książka 9,95 zł


Taniej o -83%

Ilość
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Romuald Kolman
Najbardziej ogólnie JAKOŚĆ – to stopień spełniania stawianych wymagań. Mamy z nią do czynienia wszędzie wokół. Jakość życia, produktu, usługi – musimy jakoś ją wyrazić, ocenić by móc dążyć do jej poprawy W tej monografii rozpatruje się szczegółowo pięć podstawowych kamieni milowych rozwoju wiedzy o jakości, którymi są: 1. KWALITOLOGIA – system porządkowania informacji o jakości 2. WARTOŚCIOWANIE – ilościowe wyrażanie poziomów jakości 3. INŻYNIERIA JAKOŚCI – metodologia obliczania jakości...

Marketing. Teoria, przykłady - Tania książka
Masz pytania ?
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

iii

Opinie sklepu Oczytani.pl



Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



© OCZYTANI.pl Tania książka . Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Oprogramowanie KQS.store