Książek w koszyku: (0)
Wartość zamówienia: 0,00 zł
Zobacz koszyk | Złóż zamówienie
kontakt telefoniczny -
792 684 177
e-mail – ksiegarnia@oczytani.pl
Katalog » Biznes ,ekonomia, zarządzanie i finanse

Albumy (13)
DEFEKTY (29)
- Audiobook (0)
- Hobby (2)
- Kolorowanki (0)
- Komiksy (0)
- Puzzle (1)
- Zabawki (3)
Hobby (6)
Komiks (4)
Kulinaria (13)
- Akwarystyka (0)
- Albumy, atlasy, pozostałe (0)
- Psy i koty (1)
- Ptaki (1)
- Dla starszych i nauczycieli (0)
- Edukacja (2)
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości


Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu
Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)

Stan: Dostępny (5)

Wydawnictwo: Placet
Autor
Ilość stron
526
Okładka
Miękka
Format
165x238 mm
Rok wydania
2012

ISBN : 978-83-7488-172-2

Waga : 0.88 kg


Cena rynkowa 79,80
tania książka 9,95 zł


Taniej o -88%

Ilość
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca edukacja konsumenta powodują, że zmniejsza się jego lojalność wobec marki czy firmy. Aby skutecznie działać w tych warunkach przedsiębiorstwo powinno wyróżniać się wśród innych uczestników rynku, stworzyć swój własny wizerunek w świadomości nabywców. Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mając w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny. Kwoty przeznaczane na sponsoring są coraz poważniejszą częścią budżetów promocyjnych firm. W wielu z nich wydaje się na ten cel ponad 50 mln PLN rocznie. Konieczność zaangażowania tak dużych sum może stwarzać trudność w przekonującym ich uzasadnieniu zarządom i radom nadzorczym. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności. Zwrócono więc uwagę na:  strategię sponsorowania – odpowiedni dobór sponsorowanych dziedzin do budowy zamierzonego wizerunku, przyjęcie adekwatnego rodzaju działań i umieszczenie ich w czasie i wśród innych form promocji i komunikowania.  nagłaśnianie faktu bycia sponsorem, co jest promocyjnie ważniejsze od sponsorowania, a co często bywa przez przedsiębiorstwa niedoceniane, a przecież sponsorowanie jest tylko pretekstem, rdzeniem, wokół którego można budować kampanię promocyjną lub komunikacyjną,  analizę skuteczności i efektywności sponsoringu, co sprawia trudność większości przedsiębiorstw. Bez tego trudno uzasadnić inwestycje sponsorskie, a w tej książce znajdziecie wszystkie znane metody badania skuteczności i efektywności.
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Koloruj, odkrywaj fantastyczne światy, przeżywaj przygody z rowerem i tajemniczym kotem Latające delfiny, okręty płynące przez pola kukurydzy, dinozaury na ulicach miast i zagadkowy kot w każdej scenie - odkryj zwariowany magiczny świat. Nieważne, ile masz lat, jeśli chcesz oderwać się od codzienności, zrelaksować, przeżywać przygody, poznaj fantastyczne krajobrazy nieposkromionej wyobraźni, w które zapuszczają się wszelkiego rodzaju rowery bez rowerzystów.

Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu - Tania książka
Masz pytania ?
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

iii

Opinie sklepu Oczytani.pl





'
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



© OCZYTANI.pl Tania książka . Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Oprogramowanie KQS.store