Książek w koszyku: (0)
Wartość zamówienia: 0,00 zł
Zobacz koszyk | Złóż zamówienie
kontakt telefoniczny -
792 684 177
e-mail – ksiegarnia@oczytani.pl
Katalog » Biznes ,ekonomia, zarządzanie i finanse

Albumy (13)
DEFEKTY (13)
- Audiobook (0)
- Hobby (3)
- Kolorowanki (0)
- Komiksy (0)
- Puzzle (1)
- Zabawki (1)
Hobby (7)
Komiks (3)
- Akwarystyka (0)
- Albumy, atlasy, pozostałe (0)
- Psy i koty (1)
- Ptaki (1)
- Dla starszych i nauczycieli (0)
- Edukacja (2)
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości


Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu
Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)

Stan: Dostępny (4)

Wydawnictwo: Placet
Autor
Ilość stron
526
Okładka
Miękka
Format
165x238 mm
Rok wydania
2012

ISBN : 978-83-7488-172-2

Waga : 0.88 kg


Tania Książka 9,95 zł
(79,80 zł)
Taniej o -88%

Ilość
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca edukacja konsumenta powodują, że zmniejsza się jego lojalność wobec marki czy firmy. Aby skutecznie działać w tych warunkach przedsiębiorstwo powinno wyróżniać się wśród innych uczestników rynku, stworzyć swój własny wizerunek w świadomości nabywców. Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mając w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny. Kwoty przeznaczane na sponsoring są coraz poważniejszą częścią budżetów promocyjnych firm. W wielu z nich wydaje się na ten cel ponad 50 mln PLN rocznie. Konieczność zaangażowania tak dużych sum może stwarzać trudność w przekonującym ich uzasadnieniu zarządom i radom nadzorczym. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności. Zwrócono więc uwagę na:  strategię sponsorowania – odpowiedni dobór sponsorowanych dziedzin do budowy zamierzonego wizerunku, przyjęcie adekwatnego rodzaju działań i umieszczenie ich w czasie i wśród innych form promocji i komunikowania.  nagłaśnianie faktu bycia sponsorem, co jest promocyjnie ważniejsze od sponsorowania, a co często bywa przez przedsiębiorstwa niedoceniane, a przecież sponsorowanie jest tylko pretekstem, rdzeniem, wokół którego można budować kampanię promocyjną lub komunikacyjną,  analizę skuteczności i efektywności sponsoringu, co sprawia trudność większości przedsiębiorstw. Bez tego trudno uzasadnić inwestycje sponsorskie, a w tej książce znajdziecie wszystkie znane metody badania skuteczności i efektywności.
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Peter Robinson
W kieszeni zastrzelonej kobiety policja znajduje kartkę z nazwiskiem policjanta, który właśnie przepadł bez śladu. Inspektor Annie Cabbot postanawia przesłuchać człowieka, z którym ofiara prawdopodobnie chciała jak najszybciej się spotkać – swojego zwierzchnika, a także byłego ukochanego, nadinspektora Alana Banksa. Tylko że Banks rozpływa się w bezimiennym tłumie miasta po tym, jak gorączkowy telefon od brata wciąga go w szaleńczy wir chciwości, bestialstwa i zbrodni
Ian Wilmut
Wilmut i Campbell - przy pomocy doświadczonego popularyzatora nauki Colina Tudge`a rozprawiają się z narosłymi wokół klonowania mitami i zastanawiają się nad konsekwencjami etycznymi swojej pracy. Przedstawiają korzyści, które może przynieść upowszechnienie ich rewolucyjnej technologii....
Anne Plichota, Cenderine Wolf
Czwarty tom niezwykłych przygód Oksy Pollock. Trzynastoletnia Oksa Pollock dowiaduje się, że jest nową Najłaskawszą Edefii – władczynią równoległego, niewidzialnego dla Ziemian świata. Znak w kształcie gwiazdy na jej brzuchu i liczne cudowne zjawiska, jakie od niedawna wywołuje, świadczą o tym, że Oksa jest „Nieoczekiwaną”, na którą czekają wszyscy We-Wnętrzni.

Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu - Tania książka
Masz pytania ?
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

iii

Opinie sklepu Oczytani.pl





'
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



© OCZYTANI.pl Tania książka . Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Oprogramowanie KQS.store