Książek w koszyku: (0)
Wartość zamówienia: 0,00 zł
Zobacz koszyk | Złóż zamówienie
kontakt telefoniczny -
792 684 177
e-mail – ksiegarnia@oczytani.pl
Katalog » Biznes ,ekonomia, zarządzanie i finanse
Możesz złożyć zamówienie bez rejestracji - Logowanie | Rejestracja

- Planszowe (21)
- Puzzle (4)
- Zabawki (3)
Albumy (18)
Historia (34)
Hobby (12)
Komiks (5)
Kulinaria (30)
- angielski (2)
- francuski (0)
- inne (0)
- niemiecki (1)
- rosyjski (1)
- włoski (0)
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości


Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu
Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)

Dostępna Ilość w magazynie: 7 szt.


Wydawnictwo: Placet
Autor
ISBN
978-83-7488-172-2
Liczba stron
526
Oprawa
Miękka
Format
165x238 mm
Rok wydania
2012

Waga : 0.883 kg sprawdź koszt wysyłki


Cena rynkowa 79,80
tania książka 12,95 zł


Ilość
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca edukacja konsumenta powodują, że zmniejsza się jego lojalność wobec marki czy firmy. Aby skutecznie działać w tych warunkach przedsiębiorstwo powinno wyróżniać się wśród innych uczestników rynku, stworzyć swój własny wizerunek w świadomości nabywców. Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mając w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny. Kwoty przeznaczane na sponsoring są coraz poważniejszą częścią budżetów promocyjnych firm. W wielu z nich wydaje się na ten cel ponad 50 mln PLN rocznie. Konieczność zaangażowania tak dużych sum może stwarzać trudność w przekonującym ich uzasadnieniu zarządom i radom nadzorczym. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności. Zwrócono więc uwagę na:  strategię sponsorowania – odpowiedni dobór sponsorowanych dziedzin do budowy zamierzonego wizerunku, przyjęcie adekwatnego rodzaju działań i umieszczenie ich w czasie i wśród innych form promocji i komunikowania.  nagłaśnianie faktu bycia sponsorem, co jest promocyjnie ważniejsze od sponsorowania, a co często bywa przez przedsiębiorstwa niedoceniane, a przecież sponsorowanie jest tylko pretekstem, rdzeniem, wokół którego można budować kampanię promocyjną lub komunikacyjną,  analizę skuteczności i efektywności sponsoringu, co sprawia trudność większości przedsiębiorstw. Bez tego trudno uzasadnić inwestycje sponsorskie, a w tej książce znajdziecie wszystkie znane metody badania skuteczności i efektywności.
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Michael Punke
,,Zjawa to jedna z najbardziej poruszających, surowych i fascynujących opowieści o samotnej wędrówce, jakie kiedykolwiek czytałem". - Akiva Goldman, scenarzysta filmu Piękny umysł, zdobywca Oscara Oparta na motywach życia trapera Hugh Glassa, postaci autentycznej, powieść Zjawa to relacja o tym, jakie żniwo może zebrać zawiść i zdrada, i czym bywa obsesja zemsty. W roku 1823 trzydziestosześcioletni Hugh Glass
Jest rok 2010. Violeta Lax, historyk sztuki z Art Institute w Chicago badająca twórczość wybitnego hiszpańskiego malarza Amadea Laxa (prywatnie jej dziadka), przyjeżdża do Barcelony. Po kilku dekadach administracyjnych przepychanek pełnomocnikowi spadkobierców artysty udaje się doprowadzić do otwarcia w ich dawnej rodzinnej rezydencji monograficznego muzeum Amadea Laxa, zgodnie z jego ostatnią wolą. Jednak podczas prac remontowych w pałacyku zostają odkryte zwłoki kobiety.
Świetny sposób na naukę poprzez zabawę! Inspirująca propozycja dla małych odkrywców zawierająca mnóstwo faktów i ciekawostek oraz liczne rysunki i schematy. Interaktywne książki łączące edukację z zabawą to fascynujący przewodnik po świecie przerażającego tyranozaura, który wciągnie każdego miłośnika dinozaurów oraz kompendium wiedzy o wielkich, wspaniałych maszynach - niezbędny wszystkim przyszłym inż. Do każdej książki są dołączone tekturowe modele do złożenia bez użycia nożyczek i kleju.
Agata Christie
Połamany lotnik Jerry Burton przybywa do Lymestock, by „prowadzić życie roślinne”. Cicha mieścina jest dotknięta plagą anonimowych listów, które rujnują życie jej mieszkańców. Policja i Jerry nie dają rady, więc pastorowa wzywa na pomoc Jane Marple – specjalistkę od ludzkich charakterów. A właściwie dlaczego jesteśmy złego zdania o autorach anonimów? Powstała przecież znakomita powieść przesycona wytrawnym
Lily Small
Kalinka jest wyjątkowo nieśmiałym Kwiatowym Kucykiem i właściwie nie ma przyjaciół. Chociaż prawie codziennie macha ogonem, by po lesie rozchodziły się cudowne zapachy, czuje się bardzo samotna. Pewnego dnia, w trakcie jednej z leśnych wycieczek, spotyka kogoś, kto bardzo potrzebuje pomocy. Czy Kalinka przełamie nieśmiałość i pomoże kotce Koko?

Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu - Tania książka
Masz pytania ?
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator


Opinie sklepu Oczytani.pl



Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Książki w sieci

blogi o książkach
Tu jesteśmy



© OCZYTANI.pl Tania książka . Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Oprogramowanie KQS.store