Książek w koszyku: (0)
Wartość zamówienia: 0,00 zł
Zobacz koszyk | Złóż zamówienie
kontakt telefoniczny -
792 684 177
e-mail – ksiegarnia@oczytani.pl
Katalog » Biznes ,ekonomia, zarządzanie i finanse

Albumy (13)
DEFEKTY (11)
- Audiobook (0)
- Hobby (3)
- Kolorowanki (0)
- Komiksy (0)
- Puzzle (2)
- Zabawki (4)
Hobby (8)
Komiks (20)
Kulinaria (11)
- angielski (1)
- francuski (0)
- hiszpański (0)
- inne (0)
- niemiecki (1)
- rosyjski (1)
- włoski (0)
- Akwarystyka (0)
- Albumy, atlasy, pozostałe (0)
- Psy i koty (3)
- Ptaki (1)
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości


Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu
Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)

Stan: Dostępny (5)

Wydawnictwo: Placet
Autor
Ilość stron
526
Okładka
Miękka
Format
165x238 mm
Rok wydania
2012

ISBN : 978-83-7488-172-2

Waga : 0.88 kg


Cena rynkowa 79,80
tania książka 9,95 zł


Taniej o -88%

Ilość
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca edukacja konsumenta powodują, że zmniejsza się jego lojalność wobec marki czy firmy. Aby skutecznie działać w tych warunkach przedsiębiorstwo powinno wyróżniać się wśród innych uczestników rynku, stworzyć swój własny wizerunek w świadomości nabywców. Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mając w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny. Kwoty przeznaczane na sponsoring są coraz poważniejszą częścią budżetów promocyjnych firm. W wielu z nich wydaje się na ten cel ponad 50 mln PLN rocznie. Konieczność zaangażowania tak dużych sum może stwarzać trudność w przekonującym ich uzasadnieniu zarządom i radom nadzorczym. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności. Zwrócono więc uwagę na:  strategię sponsorowania – odpowiedni dobór sponsorowanych dziedzin do budowy zamierzonego wizerunku, przyjęcie adekwatnego rodzaju działań i umieszczenie ich w czasie i wśród innych form promocji i komunikowania.  nagłaśnianie faktu bycia sponsorem, co jest promocyjnie ważniejsze od sponsorowania, a co często bywa przez przedsiębiorstwa niedoceniane, a przecież sponsorowanie jest tylko pretekstem, rdzeniem, wokół którego można budować kampanię promocyjną lub komunikacyjną,  analizę skuteczności i efektywności sponsoringu, co sprawia trudność większości przedsiębiorstw. Bez tego trudno uzasadnić inwestycje sponsorskie, a w tej książce znajdziecie wszystkie znane metody badania skuteczności i efektywności.
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Bohdan Urbankowski
Szybko zrozumiał, że oficjalna wersja historii nie zgadza się ze wspomnieniami zasłyszanymi wśród rodzin wygnańców ze Lwowa i Warszawy - świadków niemieckich i sowieckich zbrodni. Te pierwsze „lekcje historii” stały się dla bohatera początkiem działalności niepodległościowej. Wziął udział w „wydarzeniach poznańskich” 1956 roku, a w Marcu 1968 roku w studenckich rozruchach w Warszawie. Następnie działał w antykomunistycznym podziemiu
Sarah Flint
On obserwuje i czeka… Na następną matkę i dziecko… Ona musi go powstrzymać… Matka i syn. Pogrzebani w grobie w głębi lasu. Jedno z nich wciąż żyje… Charlotte „Charlie” Stafford, młoda, ambitna detektyw londyńskiej policji, dostaje sprawę tajemniczego zaginięcia matki i dziecka. Wkrótce znika następna para. A potem kolejna... Co łączy ofiary? Czy to działanie szaleńca, czy starannie zaplanowane okrutne
Anne Plichota, Cenderine Wolf
Uwaga, to druga książka z magicznej serii! Każdy, kto pozna Oksę, nie obejdzie się już bez niej ani wspaniałej rodziny Pollocków i niezwykłych stworzeń! Oksa Pollock zawsze myślała, że jest zwykłą nastolatką, aż do pewnego dnia, gdy wszystko się zmieniło, a jej życie zostało wywrócone do góry nogami... Gus zniknął! Najlepszy przyjaciel Oksy wyparował bez śladu. Na podłodze

Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu - Tania książka
Masz pytania ?
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

iii

Opinie sklepu Oczytani.pl



Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



© OCZYTANI.pl Tania książka . Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Oprogramowanie KQS.store