Książek w koszyku: (0)
Wartość zamówienia: 0,00 zł
Zobacz koszyk | Złóż zamówienie
kontakt telefoniczny -
792 684 177
e-mail – ksiegarnia@oczytani.pl
Katalog » Biznes ,ekonomia, zarządzanie i finanse

Albumy (15)
DEFEKTY (16)
- Audiobook (0)
- Hobby (3)
- Komiksy (0)
- Puzzle (2)
- Zabawki (4)
Hobby (10)
Komiks (20)
Kulinaria (14)
- angielski (1)
- francuski (0)
- hiszpański (0)
- inne (0)
- niemiecki (1)
- rosyjski (1)
- włoski (0)
- Albumy, atlasy, pozostałe (0)
- Psy i koty (6)
- Ptaki (2)
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości


Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu
Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)

Stan: Dostępny (5)


Wydawnictwo: Placet

Autor
Ilość stron
526
Okładka
Miękka
Format
165x238 mm
Rok wydania
2012

ISBN : 978-83-7488-172-2

Waga : 0.88 kg


Cena rynkowa 79,80
tania książka 12,95 zł


TANIEJ O -84%

Ilość
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca edukacja konsumenta powodują, że zmniejsza się jego lojalność wobec marki czy firmy. Aby skutecznie działać w tych warunkach przedsiębiorstwo powinno wyróżniać się wśród innych uczestników rynku, stworzyć swój własny wizerunek w świadomości nabywców. Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mając w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny. Kwoty przeznaczane na sponsoring są coraz poważniejszą częścią budżetów promocyjnych firm. W wielu z nich wydaje się na ten cel ponad 50 mln PLN rocznie. Konieczność zaangażowania tak dużych sum może stwarzać trudność w przekonującym ich uzasadnieniu zarządom i radom nadzorczym. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności. Zwrócono więc uwagę na:  strategię sponsorowania – odpowiedni dobór sponsorowanych dziedzin do budowy zamierzonego wizerunku, przyjęcie adekwatnego rodzaju działań i umieszczenie ich w czasie i wśród innych form promocji i komunikowania.  nagłaśnianie faktu bycia sponsorem, co jest promocyjnie ważniejsze od sponsorowania, a co często bywa przez przedsiębiorstwa niedoceniane, a przecież sponsorowanie jest tylko pretekstem, rdzeniem, wokół którego można budować kampanię promocyjną lub komunikacyjną,  analizę skuteczności i efektywności sponsoringu, co sprawia trudność większości przedsiębiorstw. Bez tego trudno uzasadnić inwestycje sponsorskie, a w tej książce znajdziecie wszystkie znane metody badania skuteczności i efektywności.
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Becky Masterman
Brigid Quinn ma wspomnienia, których wolałaby nie mieć, i zabójcze umiejętności, których wolałaby już nigdy nie potrzebować. Widziała i robiła rzeczy, które wymazała z pamięci. Poza jedną.... Morderca z Drogi 66 zabił sześć kobiet. Porywał je z szosy, a potem pozostawiał ciała na spalonych słońcem pustkowiach Arizony. Poza jednym.
Viviane Moore
Podróż „Sycylii", okrętu, na którego pokładzie płyną Hugo z Tarsu i jego podopieczny Tankred, ma właśnie dobiec końca. Niestety, pasażerowie nie dotrą do celu. Najpierw przeszkodzi im straszliwy w skutkach sztorm, później zaatakują ich piraci. Po krwawej walce Hugo i Tankred trafią na wyspę, która skrywa odizolowany od świata klasztor cystersów. Czy tutejsi zakonnicy oddają się tylko modlitwie? Jakie mają tajemnice? I do kogo należy „głos, który zabija"? Okręt przeklętych to już trzecia część cyklu Rycerze Sycylii. I trzecie śledztwo prowadzone przez średniowiecznych detektywów. Bezpretensjonalna opowieść, obdarzona energią, której nie sposób się oprzeć, i interesujący główny bohater, który nie przestaje zaskakiwać czytelników.
Eloisa James
Thorn Dautry zbił książęcą fortunę, ale salony wciąż pamiętają, że jest nieprawym synem księcia. Potrzebuje żony, i to żony z towarzystwa. Lecz żeby poślubić damę, musi poszczycić się godną jej rezydencją. A podupadła wiejska posiadłość, którą kupił, wymaga odnowienia. To specjalność lady Xenobii Indii. Słynna dekoratorka arystokratycznych siedzib jest niezrównana, jeśli chodzi o gust i smak. Przyrzeka, że urządzi dom Thorna

Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu - Tania książka
Masz pytania ?
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

iii

Opinie sklepu Oczytani.pl



Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



© OCZYTANI.pl Tania książka . Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Oprogramowanie KQS.store