Książek w koszyku: (0)
Wartość zamówienia: 0,00 zł
Zobacz koszyk | Złóż zamówienie
kontakt telefoniczny -
792 684 177
e-mail – ksiegarnia@oczytani.pl
Katalog » Biznes ,ekonomia, zarządzanie i finanse
Możesz złożyć zamówienie bez rejestracji - Logowanie | Rejestracja

Albumy (19)
DEFEKTY (14)
Hobby (11)
Komiks (25)
Kulinaria (15)
- angielski (2)
- francuski (0)
- hiszpański (0)
- inne (0)
- niemiecki (1)
- rosyjski (1)
- włoski (0)
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości


Marketing. Strategiczna reorientacja firmy
Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)

Stan: Dostępny (2)


Wydawnictwo: Felberg
Autor
ISBN
9788388667246
Liczba stron
544
Oprawa
Twarda
Format
18 x 25 cm
Rok wydania
2003

Waga : 1.12 kg sprawdź koszt wysyłki


Cena rynkowa 29,99
tania książka 12,95 zł


Ilość
Książka składa się z 15 rozdziałów ujętych w czterech częściach. Tradycyjnie dla książek marketingowych część I została poświęcona nabywcom, ich satysfakcji oraz znaczeniu skoncentrowania na nich uwagi firmy. W części II zostały przedstawione podstawy kształtowania strategii działania. W części III odnajdujemy rzeczywiste problemy kształtowania strategii w firmie i wreszcie część IV jest poświęcona problemom wdrażania strategii.
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Michael Punke
,,Zjawa to jedna z najbardziej poruszających, surowych i fascynujących opowieści o samotnej wędrówce, jakie kiedykolwiek czytałem". - Akiva Goldman, scenarzysta filmu Piękny umysł, zdobywca Oscara Oparta na motywach życia trapera Hugh Glassa, postaci autentycznej, powieść Zjawa to relacja o tym, jakie żniwo może zebrać zawiść i zdrada, i czym bywa obsesja zemsty. W roku 1823 trzydziestosześcioletni Hugh Glass
Agata Christie
Połamany lotnik Jerry Burton przybywa do Lymestock, by „prowadzić życie roślinne”. Cicha mieścina jest dotknięta plagą anonimowych listów, które rujnują życie jej mieszkańców. Policja i Jerry nie dają rady, więc pastorowa wzywa na pomoc Jane Marple – specjalistkę od ludzkich charakterów. A właściwie dlaczego jesteśmy złego zdania o autorach anonimów? Powstała przecież znakomita powieść przesycona wytrawnym
Lily Small
Kalinka jest wyjątkowo nieśmiałym Kwiatowym Kucykiem i właściwie nie ma przyjaciół. Chociaż prawie codziennie macha ogonem, by po lesie rozchodziły się cudowne zapachy, czuje się bardzo samotna. Pewnego dnia, w trakcie jednej z leśnych wycieczek, spotyka kogoś, kto bardzo potrzebuje pomocy. Czy Kalinka przełamie nieśmiałość i pomoże kotce Koko?

Marketing. Strategiczna reorientacja firmy - Tania książka
Masz pytania ?
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

iii

Opinie sklepu Oczytani.pl



Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



© OCZYTANI.pl Tania książka . Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Oprogramowanie KQS.store