Książek w koszyku: (0)
Wartość zamówienia: 0,00 zł
Zobacz koszyk | Złóż zamówienie
kontakt telefoniczny -
792 684 177
e-mail – ksiegarnia@oczytani.pl

Albumy (13)
DEFEKTY (2)
- Audiobook (0)
- Hobby (3)
- Kolorowanki (0)
- Komiksy (0)
- Puzzle (2)
- Zabawki (4)
Hobby (8)
Komiks (12)
Kulinaria (12)
- angielski (1)
- francuski (0)
- hiszpański (0)
- inne (0)
- niemiecki (1)
- rosyjski (1)
- włoski (0)
- Akwarystyka (0)
- Albumy, atlasy, pozostałe (0)
- Psy i koty (3)
- Ptaki (1)
Wyszukiwarka (odnaleziono: 4) nowe wyszukiwanie
Sortuj według:
Strona: [1] / 1
 
Rozmówki rosyjskie od A do Z
Wydane w serii „Języki w Podróży” rozmówki mają ułatwić turyście porozumiewanie się po rosyjsku w podstawowym zakresie w typowych sytuacjach związanych z podróżą i pobytem za granicą. Pytania i zwroty oraz słownictwo niezbędne za granicą zawarto w 95 praktycznych tematach uszeregowanych w kolejności alfabetycznej. Na początku każdego z nich podane zostały podstawowe zwroty i pytania związane z danym zagadnieniem. Jeśli okaże się, że w znalezionym zwrocie
Wydawnictwo: Felberg
Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
33,00 zł
13,95 zł

 
Marketing. Strategiczna reorientacja firmy
Nigel Piercy
Książka składa się z 15 rozdziałów ujętych w czterech częściach. Tradycyjnie dla książek marketingowych część I została poświęcona nabywcom, ich satysfakcji oraz znaczeniu skoncentrowania na nich uwagi firmy. W części II zostały przedstawione podstawy kształtowania strategii działania. W części III odnajdujemy rzeczywiste problemy kształtowania strategii w firmie i wreszcie część IV jest poświęcona problemom wdrażania strategii.
Wydawnictwo: Felberg
Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
29,99 zł
12,95 zł

 
Marketing wartości
Peter Doyle
Autor nie neguje dotychczasowego dorobku marketingu, ale dowodzi konieczności nowego spojrzenia na jego cel. Przekonuje, że wszelkie marketingowe przedsięwzięcia należy oceniać w kontekście tworzenia wartości dla inwestorów. Tradycyjnie formułowane cele marketingu, jak wzrost świadomości i lojalności konsumentów, udziały w rynku i inne, nie znajdują klarownego przełożenia na wyniki finansowe.
Wydawnictwo: Felberg
Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
29,99 zł
12,95 zł

 
Lobbing i jego sekrety
Michel Clamen
Profesor Michel Clamen przedstawia lobbing jako grę toczącą się pomiędzy decydentami (administracja publiczna, instytucje europejskie) a różnorodnymi grupami (zawodowymi, społecznymi, gospodarczymi), które działają samodzielnie bądź wynajmują do tego celu lobbystów. Stawką w tym pojedynku jest decyzja: jej ostateczny kształt, uwzględniający, bądź nie, propozycje grup czy lobbystów. Metafora gry pozwala na podkreślenie faktu, że w lobbingu obowiązują reguły i zasady...
Wydawnictwo: Felberg
Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
58,00 zł
7,95 zł

Strona: [1] / 1
iii

Opinie sklepu Oczytani.pl



Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



© OCZYTANI.pl Tania książka . Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Oprogramowanie KQS.store