Książek w koszyku: (0)
Wartość zamówienia: 0,00 zł
Zobacz koszyk | Złóż zamówienie
kontakt telefoniczny -
792 684 177
e-mail – ksiegarnia@oczytani.pl
Katalog » Biznes ,ekonomia, zarządzanie i finanse

Albumy (8)
Audiobook (0)
DEFEKTY (1)
DEFEKTY 2 (35)
- Audiobook (0)
- Hobby (2)
- Kolorowanki (0)
- Komiksy (0)
- Puzzle (1)
- Zabawki (1)
Hobby (3)
Komiks (1)
- Akwarystyka (0)
- Albumy, atlasy, pozostałe (0)
- Psy i koty (1)
- Ptaki (0)
- Dla starszych i nauczycieli (0)
- Edukacja (5)


Kultura pracy menedżera
56.00 zł
9,95 zł

Katalog produktów
Sortuj według:
Strona: 1 [2] / 2
 
Kultura pracy menedżera
Stanisław Milczarek
Omawiając zagadnienia związane z tworzeniem kultury pracy, w tym kultury pracy menedżera, odnosimy się do procesu pracy i środowiska pracy. Tych kultur nie da się opisać jednym zdaniem. Odzwierciedlają one bowiem merytoryczne treści pracy, zachowania uczestników procesu pracy i ich oceny wraz ze skutkami z punktu widzenia systemu. Ta wielowątkowość i złożoność (wzajemność powiązań i oddziaływań) jest dominującą właściwością i wraz z potężnym ładunkiem potencjałem siły społecznej jest...
Wydawnictwo: Placet

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
56,00 zł
9,95 zł

 
Marketing. Teoria, przykłady
Dariusz Sobotkiewicz, Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat
Wydawnictwo: Placet

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
57,75 zł
9,95 zł

 
Marketing wartości
Peter Doyle
Autor nie neguje dotychczasowego dorobku marketingu, ale dowodzi konieczności nowego spojrzenia na jego cel. Przekonuje, że wszelkie marketingowe przedsięwzięcia należy oceniać w kontekście tworzenia wartości dla inwestorów. Tradycyjnie formułowane cele marketingu, jak wzrost świadomości i lojalności konsumentów, udziały w rynku i inne, nie znajdują klarownego przełożenia na wyniki finansowe.
Wydawnictwo: Felberg

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
29,99 zł
12,95 zł

 
Encyklopedia finansów dla każdego
Encyklopedia finansów dla każdego powinna znaleźć się w każdej domowej biblioteczce. Dzięki niej świat rachunków, funduszy, lokat, ubezpieczeń, kredytów, który do tej pory wydawał się labiryntem pułapek, stanie się prostszy. Otwarty fundusz, Giełda Papierów Wartościowych, lokaty overnight, obligacje i dywidendy - te oraz wiele innych pojęć przestaną być niezrozumiałymi hasłami. Autorzy w przystępny sposób wyjaśniają znaczenie podstawowych terminów związanych ze sferą
Wydawnictwo: Publicat

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
109,00 zł
27,95 zł

 
Lobbing i jego sekrety
Michel Clamen
Profesor Michel Clamen przedstawia lobbing jako grę toczącą się pomiędzy decydentami (administracja publiczna, instytucje europejskie) a różnorodnymi grupami (zawodowymi, społecznymi, gospodarczymi), które działają samodzielnie bądź wynajmują do tego celu lobbystów. Stawką w tym pojedynku jest decyzja: jej ostateczny kształt, uwzględniający, bądź nie, propozycje grup czy lobbystów. Metafora gry pozwala na podkreślenie faktu, że w lobbingu obowiązują reguły i zasady...
Wydawnictwo: Felberg

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
58,00 zł
7,95 zł

 
Przejrzystość w biznesie Szczerość, zaufanie, jasne zasady
W czasach, w których jedno kliknięcie myszy może doszczętnie zszargać reputację lidera lub organizacji, przetrwanie w obliczu globalnej konkurencji zależy od przejrzystości. Kiedy jako interesariusze różnych organizacji bez przerwy dopominamy się o zachow
Wydawnictwo: MT Biznes

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
39,90 zł
11,45 zł

Strona: 1 [2] / 2
iii

Opinie sklepu Oczytani.pl





'


'
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



© OCZYTANI.pl Tania książka . Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Oprogramowanie KQS.store