Książek w koszyku: (0)
Wartość zamówienia: 0,00 zł
Zobacz koszyk | Złóż zamówienie
kontakt telefoniczny -
792 684 177
e-mail – ksiegarnia@oczytani.pl
Katalog » Biznes ,ekonomia, zarządzanie i finanse » Felberg
Możesz złożyć zamówienie bez rejestracji - Logowanie | Rejestracja

Albumy (19)
DEFEKTY (19)
Hobby (11)
Komiks (25)
Kulinaria (15)
- angielski (2)
- francuski (0)
- hiszpański (0)
- inne (0)
- niemiecki (1)
- rosyjski (1)
- włoski (0)



Katalog produktów
Sortuj według:
Strona: [1] / 1
 
Marketing. Strategiczna reorientacja firmy
Nigel Piercy
Książka składa się z 15 rozdziałów ujętych w czterech częściach. Tradycyjnie dla książek marketingowych część I została poświęcona nabywcom, ich satysfakcji oraz znaczeniu skoncentrowania na nich uwagi firmy. W części II zostały przedstawione podstawy kształtowania strategii działania. W części III odnajdujemy rzeczywiste problemy kształtowania strategii w firmie i wreszcie część IV jest poświęcona problemom wdrażania strategii.
Wydawnictwo: Felberg

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
29,99 zł
12,95 zł

 
Marketing wartości
Peter Doyle
Autor nie neguje dotychczasowego dorobku marketingu, ale dowodzi konieczności nowego spojrzenia na jego cel. Przekonuje, że wszelkie marketingowe przedsięwzięcia należy oceniać w kontekście tworzenia wartości dla inwestorów. Tradycyjnie formułowane cele marketingu, jak wzrost świadomości i lojalności konsumentów, udziały w rynku i inne, nie znajdują klarownego przełożenia na wyniki finansowe.
Wydawnictwo: Felberg

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
29,99 zł
12,95 zł

 
Lobbing i jego sekrety
Michel Clamen
Profesor Michel Clamen przedstawia lobbing jako grę toczącą się pomiędzy decydentami (administracja publiczna, instytucje europejskie) a różnorodnymi grupami (zawodowymi, społecznymi, gospodarczymi), które działają samodzielnie bądź wynajmują do tego celu lobbystów. Stawką w tym pojedynku jest decyzja: jej ostateczny kształt, uwzględniający, bądź nie, propozycje grup czy lobbystów. Metafora gry pozwala na podkreślenie faktu, że w lobbingu obowiązują reguły i zasady...
Wydawnictwo: Felberg

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
58,00 zł
7,95 zł

Strona: [1] / 1
iii

Opinie sklepu Oczytani.pl



Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



© OCZYTANI.pl Tania książka . Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Oprogramowanie KQS.store