Książek w koszyku: (0)
Wartość zamówienia: 0,00 zł
Zobacz koszyk | Złóż zamówienie
kontakt telefoniczny -
792 684 177
e-mail – ksiegarnia@oczytani.pl
Katalog » Biznes ,ekonomia, zarządzanie i finanse
Możesz złożyć zamówienie bez rejestracji - Logowanie | Rejestracja

- Planszowe (4)
- Puzzle (3)
- Zabawki (3)
Albumy (16)
Historia (34)
Hobby (14)
Komiks (6)
Kulinaria (17)
- angielski (3)
- francuski (0)
- hiszpański (0)
- inne (0)
- niemiecki (0)
- rosyjski (0)
- włoski (0)
Poradniki (98)
- Edukacja (0)
- Szycie i krawiectwo (0)

Strategia sukcesu
34.9 zł
7,95 zł


Katalog produktów
Sortuj według:
Strona: [1] / 1
 
Encyklopedia finansów dla każdego
Encyklopedia finansów dla każdego powinna znaleźć się w każdej domowej biblioteczce. Dzięki niej świat rachunków, funduszy, lokat, ubezpieczeń, kredytów, który do tej pory wydawał się labiryntem pułapek, stanie się prostszy. Otwarty fundusz, Giełda Papierów Wartościowych, lokaty overnight, obligacje i dywidendy - te oraz wiele innych pojęć przestaną być niezrozumiałymi hasłami. Autorzy w przystępny sposób wyjaśniają znaczenie podstawowych terminów związanych ze sferą
Wydawnictwo: Publicat

Dostępność: do 3 dni roboczych + dostawa
Tania książka
109,00 zł
27,95 zł

 
Marketing w sieci
Simon Collin
Internet stanowi jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych wykorzystywanych w celu promocji marki, usługi czy produktu. Oferuje wiele nowych możliwości docierania do przyszłych i obecnych klientów, reagowania na zapytania mediów, prowadzenia badań rynku, poszukiwania nowych rynków eksportowych, organizowania grup fokusowych, zasięgania porad i konsultowania technik działania z innymi specjalistami od marketingu czy po prostu znalezienia dostawcy baloników na najbliższą kampanię...
Wydawnictwo: Felberg

Dostępność: do 3 dni roboczych + dostawa
Tania książka
30,00 zł
4,95 zł

 
Lobbing i jego sekrety
Michel Clamen
Profesor Michel Clamen przedstawia lobbing jako grę toczącą się pomiędzy decydentami (administracja publiczna, instytucje europejskie) a różnorodnymi grupami (zawodowymi, społecznymi, gospodarczymi), które działają samodzielnie bądź wynajmują do tego celu lobbystów. Stawką w tym pojedynku jest decyzja: jej ostateczny kształt, uwzględniający, bądź nie, propozycje grup czy lobbystów. Metafora gry pozwala na podkreślenie faktu, że w lobbingu obowiązują reguły i zasady...
Wydawnictwo: Felberg

Dostępność: do 3 dni roboczych + dostawa
Tania książka
58,00 zł
7,95 zł

 
Czym Jest Marketing?
Alvin J. Silk
Marketingowcy wiedzą, że odgrywają ogromną rolę w budowaniu strategii firmy. Wymaga to, rzecz jasna, doskonałej znajomości klientów i konkurencji oraz narzędzi służących zdobywaniu i utrzymywaniu nabywców. Książka Alvina J. Silka zapewnia solidny fundament wiedzy ekonomicznej pozwalający udoskonalać te narzędzia, a także uczy postrzegania działalności rynkowej z marketingowego punktu widzenia. To doskonały podręcznik dla studentów ekonomii i źródło wielu cennych informacji dla praktyków.
Wydawnictwo: Rebis

Dostępność: do 3 dni roboczych + dostawa
Tania książka
35,90 zł
14,95 zł

 
Jak myśleć mniej o pieniądzach
John Armstrong
Zarabiaj więcej albo… odpuść sobie! Niezwykle szczery, napisany z humorem poradnik o tym, jak sobie radzić z lękiem o pieniądze i nie pozwolić, by ten niepokój zrujnował nam życie.
Wydawnictwo: OLÉ

Dostępność: do 3 dni roboczych + dostawa
Tania książka
22,90 zł
6,95 zł

 
Strategia sukcesu
Ty Montague
Jak połączyć historię i działania w celu przekształcenia swojej firmy? Autor przedstawia pogłębioną wersję marketingu narracyjnego. Przekonuje, że w dzisiejszym świecie do przyciągnięcia uwagi klientów nie wystarcza już opowiadanie historii. Teraz trzeba pokazać, że firma tworzy opowieść i żyje tą opowieścią razem z klientami. Wartki, usystematyzowany wykład i. praktyczne przykłady sprawiają, że książka jest dobrym poradnikiem biznesowym
Wydawnictwo: OLÉ

Dostępność: do 3 dni roboczych + dostawa
Tania książka
34,90 zł
7,95 zł

 
Dlaczego ZALANDO?
Hagen Seidel
Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta. Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando? Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro? Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulisów powstania i funkcjonowania Zalando.
Wydawnictwo: OLÉ

Dostępność: do 3 dni roboczych + dostawa
Tania książka
39,99 zł
8,95 zł

 
Moja marka
Hermann H. Wala
Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Co Apple, Google, Amazon czy Nokia robią lepiej niż inne firmy? Co stoi za sukcesem takich marek, jak Nespresso, Red Bull czy Starbucks? Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach zarówno udane strategie marketingowe, które składają się na sukces poszczególnych marek, jak i błędy korporacyjne.
Wydawnictwo: OLÉ

Dostępność: do 3 dni roboczych + dostawa
Tania książka
39,99 zł
8,95 zł

 
Czemu jeszcze na to nie wpadłeś
Craig Stull, Phil Myers
Czy wywołujesz rezonans na swoim rynku? Jeśli chodzi o stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej oferty, firmy 'niedostrojone' popełniają błędy. Ignorują sygnały wskazujące, jakie problemy chcieliby rozwiązać nabywcy i za jakie rozwiązania chcieliby zapłacić. Natomiast 'dostrojone' organizacje reprezentują diametralnie różne podejście. Obejmują rynek szerszym spojrzeniem i zwracają baczną uwagę na to, co ich nabywcy cenią najbardziej, tworząc przełomowe oferty nazywane 'Rezonatorami'.
Wydawnictwo: MT Biznes

Dostępność: do 3 dni roboczych + dostawa
Tania książka
29,90 zł
9,75 zł

 
Przejrzystość w biznesie Szczerość, zaufanie, jasne zasady
W czasach, w których jedno kliknięcie myszy może doszczętnie zszargać reputację lidera lub organizacji, przetrwanie w obliczu globalnej konkurencji zależy od przejrzystości. Kiedy jako interesariusze różnych organizacji bez przerwy dopominamy się o zachow
Wydawnictwo: MT Biznes

Dostępność: do 3 dni roboczych + dostawa
Tania książka
39,90 zł
11,45 zł

 
Rewolucja 80/20
Richard Koch
Rewolucja 80/20 - jak twierdzi autor - dokonuje się obecnie w świecie gospodarki i ekonomii, polega na tym, ze prawdziwymi twórcami bogactwa nie są już ogromne korporacje, lecz kreatywne jednostki. Największe zyski płyną nie z potęgi kapitału, ale z potęg
Wydawnictwo: Medium

Dostępność: do 3 dni roboczych + dostawa
Tania książka
39,50 zł
8,95 zł

 
Wszystko co wiem o zarządzaniu nauczył mnie pies
Martin P. Levin
Kiedy zdecydowałem się adoptować psa o imieniu Angel, sądziłem, że będzie to ciekawe, ale niezbyt ambitne doświadczenie. Zła ocena. Szybko stało się jasne, że w radzeniu sobie z Angel najbardziej pomoże mi, nieoczekiwanie, sześć dekad doświadczenia ...
Wydawnictwo: Studio Emka

Dostępność: do 3 dni roboczych + dostawa
Tania książka
34,90 zł
7,95 zł

 
Skuteczna reklama Jak reklamować żeby sprzedać
Monika Bartnik
Pierwszy podręczny przewodnik skutecznej reklamy. Adresowany do osób zainteresowanych marketingiem, przedsiębiorców, praktyków biznesu, którzy chcieliby poznać zupełne podstawy tej dziedziny. Przewodnik odpowiada m.in. na pytania: co można osiągnąć ...
Wydawnictwo: Flashbook

Dostępność: do 3 dni roboczych + dostawa
Tania książka
14,90 zł
5,95 zł

Strona: [1] / 1

Opinie sklepu Oczytani.pl



Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Książki w sieci

blogi o książkach
Tu jesteśmy



© Tania książka OCZYTANI.pl. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Oprogramowanie KQS.store