Książek w koszyku: (0)
Wartość zamówienia: 0,00 zł
Zobacz koszyk | Złóż zamówienie
kontakt telefoniczny -
792 684 177
e-mail – ksiegarnia@oczytani.pl
Katalog » Biznes ,ekonomia, zarządzanie i finanse
Możesz złożyć zamówienie bez rejestracji - Logowanie | Rejestracja

- Planszowe (20)
- Puzzle (2)
- Zabawki (2)
Albumy (19)
Historia (38)
Hobby (14)
Komiks (5)
Kulinaria (34)
- angielski (4)
- francuski (1)
- inne (0)
- niemiecki (1)
- rosyjski (1)
- włoski (0)



Katalog produktów
Sortuj według:
Strona: [1] 2 / 2
 
Encyklopedyczne podstawy marketingu
Tadeusz Wojciechowski
W licznych dyskusjach ze studentami – zwłaszcza studiów niestacjonarnych – odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować “od początku do końca”, w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na “gnębiące” ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu.
Wydawnictwo: Placet

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
59,00 zł
13,95 zł

 
Leksykon Biznesu
Józef Penc
Leksykon biznesu jest pozycją porządkującą i precyzującą niełatwy język biznesu, wzbogacającą ogólną wiedzę menedżerską o rozmaite terminy ukształtowane, jak i takie, które ostatecznego kształtu nabiorą dopiero z czasem - w konfrontacji z rzeczywistością. Zawarte w nim hasła zostały opracowane w sposób prosty, zrozumiały i syntetyczny, dostosowany do potrzeb szerokiego kręgu odbiorców. Wszystkie hasła zostały uzupełnione odpowiednikami w języku angielskim oraz obszernym słownikiem angielsko-pol.
Wydawnictwo: Placet

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
69,90 zł
16,95 zł

 
Prognozowanie - teoria, przykłady, zadania
Mieczysław Sobczyk
Dynamika zmian bliższego i dalszego otoczenia powoduje, że w procesie decydowania najważniejsze są informacje zorientowane na przyszłość. Stąd też jedną z kluczowych umiejętności współczesnych menedżerów jest budowanie prognoz. Prognozowanie jest bowiem integralną częścią procesu zarządzania, a wiedza prognostyczna jest coraz bardziej doceniana na rynku pracy. Prognozowanie zmniejsza niepewność i przyczynia się do wzrostu trafności podejmowanych decyzji...
Wydawnictwo: Placet

Dostępność: czeka na dostawę (istnieje możliwość wyczerpania)
Tania książka
39,00 zł
8,95 zł

Dostępność: czeka na dostawę (istnieje możliwość wyczerpania)
 
Zarządzanie działalnością innowacyjną
Lidia Białoń
Inspiracją do podjęcia prac nad wydaniem niniejszej książki było uruchomienie w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie specjalności o nazwie „Zarządzanie innowacjami w gospodarce opartej na wiedzy”. Program realizowany był głównie przez autorów tej pracy. W trakcie jego realizacji zarówno studenci, jak i pracownicy dydaktyczni odczuwali wyraźny brak książki, która mogłaby pełnić rolę przewodnika merytorycznego, swoistego kompendium wiedzy.
Wydawnictwo: Placet

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
79,00 zł
10,95 zł

 
Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem + CD
Agnieszka Snarska
Książka zawiera ćwiczenia obejmujące minimum programowe przedmiotów realizowanych na studiach ekonomicznych: statystyki, ekonometrii oraz prognozowania i symulacji. Jako narzędzie wybrany został arkusz kalkulacyjny Excel ze względu na powszechną znajomość obsługi oraz dostępność. Ponadto Excel, zmuszając do zaprogramowania zadania, w fazie uczenia się metod statystycznych, pozwala na głębsze rozumienie problemu niż uzyskujemy korzystając z pakietów zwracających gotowe wyniki.
Wydawnictwo: Placet

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
39,00 zł
8,95 zł

 
Młodzi nabywcy na e-zakupach
Izabela Ostrowska, Leszek Gracz
Osoby z badanego segmentu „młodych dorosłych” (18−29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny w ich życiu przez cały okres dorastania i stał się naturalnym elementem rzeczywistości. Dla nich środowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkań i dokonywania zakupów.
Wydawnictwo: Placet

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
58,80 zł
11,95 zł

 
Kwalitologia
Romuald Kolman
Najbardziej ogólnie JAKOŚĆ – to stopień spełniania stawianych wymagań. Mamy z nią do czynienia wszędzie wokół. Jakość życia, produktu, usługi – musimy jakoś ją wyrazić, ocenić by móc dążyć do jej poprawy W tej monografii rozpatruje się szczegółowo pięć podstawowych kamieni milowych rozwoju wiedzy o jakości, którymi są: 1. KWALITOLOGIA – system porządkowania informacji o jakości 2. WARTOŚCIOWANIE – ilościowe wyrażanie poziomów jakości 3. INŻYNIERIA JAKOŚCI – metodologia obliczania jakości...
Wydawnictwo: Placet

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
79,00 zł
12,95 zł

 
Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem
Marcin Żemigała
Autor w tym wydaniu wprowadził wiele nowych treści a wiele uzupełnił o nowe, ciekawe wyniki badań szczególnie dotyczących czasu pracy i tzw. toksycznego sukcesu. Ciekawy jest również nowy podrozdział o japońskiej filozofii zarządzania i metodach wypływających z innych kultur lub próbujących adaptować filozofię japońską. Jakość to nadrzędna idea każdego przedsiębiorstwa. Kierujemy się nią w planowaniu działań, konstruowaniu i wytwarzaniu produktów i usług, wyborze partnerów biznesowych.
Wydawnictwo: Placet

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
45,00 zł
9,95 zł

 
Różne odmiany jakości
Romuald Kolman
Najbardziej ogólnie JAKOŚĆ – to stopień spełniania stawianych wymagań. Mamy z nią do czynienia wszędzie wokół. Jakość życia, produktu, usługi – musimy jakoś ją wyrazić, ocenić by móc dążyć do jej poprawy W tej monografii rozpatruje się szczegółowo pięć podstawowych kamieni milowych rozwoju wiedzy o jakości, którymi są: 1. KWALITOLOGIA – system porządkowania informacji o jakości 2. WARTOŚCIOWANIE – ilościowe wyrażanie poziomów jakości 3. INŻYNIERIA JAKOŚCI – metodologia obliczania jakości...
Wydawnictwo: Placet

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
59,00 zł
10,95 zł

 
Kultura pracy menedżera
Stanisław Milczarek
Omawiając zagadnienia związane z tworzeniem kultury pracy, w tym kultury pracy menedżera, odnosimy się do procesu pracy i środowiska pracy. Tych kultur nie da się opisać jednym zdaniem. Odzwierciedlają one bowiem merytoryczne treści pracy, zachowania uczestników procesu pracy i ich oceny wraz ze skutkami z punktu widzenia systemu. Ta wielowątkowość i złożoność (wzajemność powiązań i oddziaływań) jest dominującą właściwością i wraz z potężnym ładunkiem potencjałem siły społecznej jest...
Wydawnictwo: Placet

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
56,00 zł
9,95 zł

 
Marketing. Teoria, przykłady
Dariusz Sobotkiewicz, Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat
Wydawnictwo: Placet

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
57,75 zł
9,95 zł

 
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu
Marek Datko
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca edukacja konsumenta powodują, że zmniejsza się jego lojalność wobec marki czy firmy.
Wydawnictwo: Placet

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
79,80 zł
12,95 zł

 
Firma z duszą. Jak zbudować miejsce pracy w zgodzie z wiarą i z zasadami
Michael Cardone Jr.
Jak zbudować miejsce pracy w zgodzie z wiarą i zasadami? Autor, właściciel potężnej firmy rodzinnej, zatrudniającej ponad 5 tys. pracowników na całym świecie, dzieli się swoim doświadczeniem, jak w biznesie osiągnąć sukces w wymiarze finansowym, społecznym i duchowym.
Wydawnictwo: Wydawnictwo M

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
29,90 zł
6,95 zł

 
Marketing. Strategiczna reorientacja firmy
Nigel Piercy
Książka składa się z 15 rozdziałów ujętych w czterech częściach. Tradycyjnie dla książek marketingowych część I została poświęcona nabywcom, ich satysfakcji oraz znaczeniu skoncentrowania na nich uwagi firmy. W części II zostały przedstawione podstawy kształtowania strategii działania. W części III odnajdujemy rzeczywiste problemy kształtowania strategii w firmie i wreszcie część IV jest poświęcona problemom wdrażania strategii.
Wydawnictwo: Felberg

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
29,99 zł
12,95 zł

 
Marketing wartości
Peter Doyle
Autor nie neguje dotychczasowego dorobku marketingu, ale dowodzi konieczności nowego spojrzenia na jego cel. Przekonuje, że wszelkie marketingowe przedsięwzięcia należy oceniać w kontekście tworzenia wartości dla inwestorów. Tradycyjnie formułowane cele marketingu, jak wzrost świadomości i lojalności konsumentów, udziały w rynku i inne, nie znajdują klarownego przełożenia na wyniki finansowe.
Wydawnictwo: Felberg

Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)
Tania książka
29,99 zł
12,95 zł

Strona: [1] 2 / 2

Opinie sklepu Oczytani.pl



Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Książki w sieci

blogi o książkach
Tu jesteśmy



© Tania książka OCZYTANI.pl. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Oprogramowanie KQS.store